باربری منطقه سه

معرفی بهترین باربری در منطقه سه تهران

باربری منطقه سه

معرفی بهترین باربری در منطقه سه تهران

باربری ظفر

اتوبار و باربری ظفر
باربری ظفر با خدمات بسته بندی اثاثیه منزل، اثاث کشی منازل و شرکت ها، باربری به شهرستان و .. به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی میباشد. ظفر بار برای جاجایی ها و حمل اثاثیه ها به تمام نقاط تهران و شهرستان ها بهترین ها را برایتان انجام میدهد و خدمات بسته بندی و حمل اثاثیه به شهرستان ها – کامیونت های مسقف و روباز – بیمه نامه ها و بارنامه های دولتی -پاسخگویی شبانه روزی و مشاوران باربری که پاسخگوی انتقادات و پیشنهادات و پرسش های شما میباشند آماده خدمت و سرویس رسانی هرچه بهتر به همشهریان و مشتریان خود است.بسته بندی هایی که توسط کارگرانی کاربلد و با روش هایی بسیار آسان و سریع انجام میگیرد. 
ادامه مطلب ...

اتوباربری بلوار میرداماد

باربری میرداماد جزو قدیمی ترین باربری های استان تهران با دارا بودن امکانات فنی بالا و داشتن شعباتی در سطح تهران سعی در برطرف کردن نیاز های باربری در تمامی مناطق تهران دارد و با یک تماس تلفنی در اسرع وقت برای مشاوره رایگان حمل بار آماده می شود .
اتوبار میرداماد از معتبر ترین مرکز حمل اثاثیه , وسایل ( جهیزیه , مبلمان و…) و کالاهای درون و برون شهری تهران است که فعالیت خود را از سال ۱۳۷۱ شروع کرده است و افتخار می کند که طی سالها همکاری با شرکت ها و ارگان های خصوصی و دولتی و منازل , تجارب ارزشمندی را در حمل وسایل و لوازم سنگین از جمله گاوصندوق , پیانو و… بدست آورده است . 
ادامه مطلب ...