باربری منطقه سه

معرفی بهترین باربری در منطقه سه تهران

باربری منطقه سه

معرفی بهترین باربری در منطقه سه تهران

انتقال یخچال ساید بای ساید در اسباب کشی

نحوه انتقال یخچال ساید بای ساید در باربری

اگر در بین لوازم آشپزخانه خود یخچال ساید بای ساید دارید برای اسباب کشی باید نکاتی را در مورد آن بدانید. ممکن است راهروی ساختمان شما باریک باشد و یا پله‌ها کوچک باشند در این صورت نمی‌توانید یخچال را به همان شکل اولیه انتقال دهید. 

  اگر آسانسور مخصوص باربری نداشته باشید و یا فضای داخلی آسانسور برای حمل یخچال شما مناسب نباشد مجبور می‌شوید در یخچال را از بدنه جدا کنید و هر کدام را جداگانه حمل و نقل کنید و در مقصد مجددا در را به بدنه یخچال وصل کنید. اگر با نحوه جدا کردن در یخچال آشنایی ندارید این مقاله به شما کمک می‌کند که بتوانید کار خود را به خوبی و تنهایی انجام دهید و نیازی به کمک گرفتن از شرکت‌های حمل بار نداشته باشید.

در ابتدا لوازم و وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنید تا در حین کار با مشکل مواجه نشوید. لوازمی که شما به آن نیاز دارید شامل موارد زیر می‌شود.

– آچار فرانسه

– پیچ گوشتی در مدل‌های مختلف دو سو و چهار سو

– یک عدد چهارپایه

قبل از هر کاری محتویات داخل یخچال را خالی کنید و سپس بر روی چهارپایه بروید و درپوش یخچال را به کمک پیچ گوشتی باز کنید. توصیه می‌کنیم که پیچ‌هایی را که باز می‌کنید در مکان مناسبی قرار دهید که فراموش نکنید آنها کجا هستند. بعد از باز کردن پیچ‌ها رو پوش دستگاه را بردارید و بعد از آن نسبت به باز کردن سیم‌هایی که به صورت موکت وصل شده‌اند اقدام کنید. در این مرحله بایستی بسیار دقت کنید که به سیم‌ها آسیب وارد نکنید.

در این مرحله باید به سراغ در کوچکتر بروید. چالش بعدی باز کردن لوله شیلنگی پایین در دوم است. شیلنگ به صورت سوکت است. به کمک دست‌هایتان سوکت را به عقب بکشید تا شیلنگ باز شود و سپس در این مرحله در کوچک را بردارید. با این کار در یخچال به طور کامل برداشته می‌شود.

برای نصب کردن دستگاه در جایگاه مورد نظرتان به یک نکته توجه کنید که یخچال از دیوار حدود ۱۰ الی ۳۰ سانتی متر فاصله داشته باشد. دستگاه را به دیوار نچسبانید و در مکانی قرار دهید که هوا جریان داشته باشد. قبل از اینکه دستگاه را به برق وصل کنید بهتر است پشت یخچال و لوله‌های سرد کننده را کاملا تمیز کنید. بهتر است یخچال خود را در مکانی که وسایل گرمایشی مانند بخاری و یا آبگرم کن وجود دارند نصب نکنید. قبل از روشن کردن دستگاه و اتصالش به جریان برق اجازه دهید دستگاه چند ساعت به حال خود باشد. بعد از نصب یخچال عملکرد آن را کنترل کنید. قبل از اینکه مواد غذایی را داخل یخچال قرار دهید بهتر است داخل یخچال را کاملا ضد عفونی کنید. محتویات یخچال را متناسب با فضایی که تعریف شده بچینید. به طور مثال همیشه در یخچال‌ها قسمتی برای نگهداری کره، پنیر و یا تخم مرغ وجود دارد که به شما کمک می‌کند مواد خوراکی خود را به صورت یکنواخت و انبوه در یخچال قرار ندهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.