باربری منطقه سه

معرفی بهترین باربری در منطقه سه تهران

باربری منطقه سه

معرفی بهترین باربری در منطقه سه تهران

اصول اسباب کشی

پس از یافتن منزل جدید اولین چیزی که به ذهن می رسد اسباب کشی است که نگرانی هایی در پی دارد ولی با کمی حوصله و مطالعه می توان به نکاتی راجع به اسباب کشی دست یافت که این امر را برایمان تجربه ای خوب به ارمغان آورد .  اصول اسباب کشی

یکی از کارهای لذت بخش زندگی خرید و یا اجاره خانه جدید است. بعد از یافتن منزل نو اولین چیزی که به ذهن می رسه اسباب کشی می باشد که کاری سخت و زمان بر است .ولی با تدبیر و حوصله می توان از آن یک تجربه شیرین ساخت .

یکی از کارهایی که آدم های دوراندیش انجام نمی دهند بیرون ریختن کارتن های اسباب و اثاثیه هاشون است . در صورت حفظ کارتن های اثاثیه هاتون شما قادر خواهید بود هر کدام را با خاطری آسوده در کارتن و یا جعبه خود قرار دهید . باقی اسباب و اثاثیه تان که نیاز به کارتن دارد می توانید از سوپر مارکت و یا میوه فروشی محل تهیه کنید که بهترین آنها کارتن موز می باشد .

گاهی برخی اثاثیه شما حساس و ضربه پذیر هستند و براحتی از پس بسته بندی حرفه ای آن ها بر نمی آیید . برای این مسئله احتمالی هم راه حلی وجود دارد .وسایلی برای بسته بندی اثاثیه در بازار وجود دارد که براحتی قادر به تهیه آنها هستید . این وسایل شامل : چسب ، کارتن های محکم مختص اثاثیه ، روکش خوشخواب ، سلفون ، ریسمان و نایلون حبابدار ...

شما می توانید کارهایی که از توان و زمان شما خارج هستند را به افراد متخصص در شرکت های اتوبار بسپارید . مثل بسته بندی وسایل بزرگ و ضربه پذیر مثل میز غذا خوری و ویترین و یا ارزشمند و حساس مانند کریستال ها .

نیروهای شرکت های باربری با در نظر گرفتن الویت ها اثاثیه شما را بسته بندی و حمل می کنند . افراد توانمند آنها با تکیه بر قدرت جسمی و تجربه طی سالها فعالیت حمل انواع وسایل بزرگ و بدبار را به عهده می گیرند .

حمل وسایل ارزشمند و خرده ریزها را با خودرو شخصی خود و یا اجاره یک ماشین باربر کوچک مانند وانت انجام دهید ترجیحا وسایل داخل کابینت آشپزخانه و کمدهای دیواری را زودتر از باقی وسایل برده و جا به جا کنید . این طوری تکلیف شما با اثاثیه های بزرگ که بعدا توسط خودرو باربری آورده می شود مشخص است و گیج و حیران بین وسایل ریز و درشت نخواهید ماند .

برای روز اسباب کشی هم بهتر است یک غذای سرد و سبک تهیه کنید تا مجبور به سفارش غذا نباشید و براحتی آن را مصرف کنید .

نکاتی که از جمع بندی مطلب بدست می آید :

برنامه ریزی بر پایه توانایی های جسمی و مالی برای یک اسباب کشی مطمئن و اصولی

نگهداری کارتن و جعبه های اسباب ها تا حد امکان پس از اولین اسباب کشی

تهیه لوازم اسباب کشی از بازار یا سفارش دادن آن ها به شرکت باربری

بسته بندی اثاثیه با کمک لوازم بسته بندی اعم از سلفون ، چسب ، نایلون حباب دار و ...

قرارداد با یک شرکت اتوبار باتجربه و کاربلد

کمک گرفتن از متخصص بسته بندی اثاثیه برای اسباب حساس ، بزرگ و یا ضربه پذیر

مشاوره با شرکت اتوبار برای تعیین زمان مناسب برای حمل و جابجایی ترجیحا اول وقت

حمل اثاثیه ریز و لوازم ارزشمند با خودرو مطمئن و یا ماشین شخصی خود

تهیه غذای مناسب برای روز اسباب کشی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.